Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрин от втория път. Защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Абе той проблеме не е само в паленето, доста по колмпексен е, и обороти играят и въобще - мизерия.
    Alfa 145 1.6 TS 16V '99
    Toyota Corolla 1.4 VVTi

    Comment


    • #17
      ам да тея с новата инжексия са комплексарки,нещо bosch пак са се осрали,сефте
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #18
        ама за всичко си има лек............
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
          ама за всичко си има лек............
          Надявам се
          Alfa 145 1.6 TS 16V '99
          Toyota Corolla 1.4 VVTi

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
            ей са ше ви кажем от де ви идва проблема-не ви държат налягане колите(на бензина),като ги оставите да постоят и им падне налягането и хоп ,не пали от първият път,а от втория,вече има налягане,КАПИШ...............
            Не е само тва бате,защото моята е с нов регулатор плюс уплътнение,и пак го има този проблем.Преди като загрееше въртеше дълго докато запали Интересното е че този проблем с паленето от втория път,зимата го няма
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              при мене го има и зима и лете и на майка му в ....... вече лисане ако знаеш лека, казвай да го оправяме, че тва (не)вървене и играене на оборотите ми скъсват нервите...
              Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

              Comment


              • #22


                Същият проблем и при мен - палене, обороти, гори повече а не върви. Както беше написал един колега - "като умряла" - много точно определение.
                Ходих на диагностика - "всичко е наред пич" и съответните тъпи физиономии с почесване отзад.
                Наред наред ама колата не върви...
                Проверка налягане на бензина - в нормите.
                Хванахме се с бащата и почнахме да проверяваме свещите една по една.
                3 от свещите хлабави, а една загоряла (малката на първи цилиндър)
                Хванах една шкурка и позачистих малко.
                Затегнахме всичко затворихме капака и о чудо - колата като нова.
                Без проблема с паленето и лети....
                Навъртях за 10 дни 1000км връщам се в София и.... пак същият проблем.
                Звъня на umax, идва и според неговото мнение - или прецакана бубина на 1ви цилиндър или кабелчетата.
                Повтаряме процедурата със почистване на свещите.. не че имаше какво да се чисти този път. Почнахме да оглеждаме бубината и забелязахме леко смачкано едно от кабелчетата на тази бубина (смачкано е от горният капак на двигателя).
                Прегледахме го... малко изолир... и колеги.. колата е отново жива.
                Вече имам около 300км от процедурата проблеми няма.
                Ще ми се да отида при Бобо за да я види и той да не би да има нещо друго.
                Сега... чакам да направя още 700км за да мина тестовият период
                Last edited by ACEHOB; d.m.y г., 21:20.
                безплатни обяви
                Моята 166

                Comment


                • #23
                  между другото, на мен на първи цилиндър ми пропуска вода от капачката на маслото (в смисъл влиза вода през дупката на пастмасовия капак, където е капачката на маслото), но не ми се струва да е от това, тъй като не прекъсва колата, а просто не поема, а и дори и да се е събрало вода и да я махна, пак не върви като хората. а от вчера имам и нов симптом - въмжи все едно съм с конус не мога да разбера какво става...
                  Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

                  Comment


                  • #24
                    Мойта от вчера пак е в бокса - да видим какво ще стане, дали нещо ще се оправи или пак ще продължа с гадаенето... Може би днеска ще има резултат (ще споделя - дано да е полезно)
                    Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                    Toyota Corolla 1.4 VVTi

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от gh0str1d3r Покажи съобщение
                      Колеги, от както съм взел колата, има един странен феномен, когато е студена, пали от раз, но или гасне веднага, или държи много ниски обороти и не поема. Ако загасне или я загася и запаля втори път, няма проблеми, тръгва от раз. Освен това, понякога държи по-високи обороти, понякога играят, в ниските е абсолютно мъртва иии.... Смених свещите, обаче не можах да намеря по-хубави от Шампиона на ТиН. Не се оправи. Казаха ми сонда, смених я с оригинална, 330 лв. и проблема остана. Дебитомера ми го смениха миналото лято, но тогава остана скапаната сонда и майстора каза, че в нея е проблема, по късно като я смених, се оказа, че май не е в нея... Вариатора ми е много зле, но незнам дали това има връзка с останалото. Ако някой има идеи къде може да се крие мизерията, нека сподели, че ми писна все нещо да не е на ред.
                      Значи колега до вчера имах същия проблем винаги се давеше 1вия път като я запаля сутрин-гасне веднага и от 2рия път няма проблеми,смених регулатора за налягане на горивото за 66лв и се оправи пали без проблем и не се дави,само че тва с оборотите остана нядявам се да е пак някакъв такъв датчик за по малко от 100 лв и да се оправи и тва и да ми се махне от главата...надявам се да съм ти помогнал.


                      BTW 85% съм сигорен че е от това !

                      Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от d1lian Покажи съобщение
                        Значи колега до вчера имах същия проблем винаги се давеше 1вия път като я запаля сутрин-гасне веднага и от 2рия път няма проблеми,смених регулатора за налягане на горивото за 66лв и се оправи пали без проблем и не се дави,само че тва с оборотите остана нядявам се да е пак някакъв такъв датчик за по малко от 100 лв и да се оправи и тва и да ми се махне от главата...надявам се да съм ти помогнал.


                        BTW 85% съм сигорен че е от това !
                        Колега ти ли си го смена регулатора за налягане на горивото за да ме орентираш каде се намира.
                        146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщение
                          Колега ти ли си го смена регулатора за налягане на горивото за да ме орентираш каде се намира.
                          Над двигателя има една като пръчица тва е инжекциона ако не се лъжа, от дясната страна има една малка джаджа през която минава бензина преди да влезе в инжекциона-това е регулатора.Ако нещо не си разбрал питай пак не се притеснявай може аз да не сум обеснил като хората

                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                          Comment


                          • #28
                            d1lian мерси за сега, трябва да вида самия двигател и ако немога го открия ще ти пиша
                            МЕРСИ МНОГО
                            146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                            Comment


                            • #29
                              Колега дай малко инфо от каде си го взел регулатора за толкова пари , че тук ми искат 270лв много голяма разлика.
                              146 1.6V TS. 147 1.9 JTDmsigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от vlado_iv Покажи съобщение
                                Колега дай малко инфо от каде си го взел регулатора за толкова пари , че тук ми искат 270лв много голяма разлика.
                                Порачах го от един магазин и ми искаха 66лв при положение че остава и за тях 30% сметай колко струва в действителност...ще потърся сега в интернет за картинка да ти покажа какво представява това и щи пиша пак.

                                Ето в този сайт влез и ще го намериш http://axm-auto.com/ пише "регулатор налягане гориво" има и снимчица даже.
                                Last edited by d1lian; d.m.y г., 17:26.

                                Alfa Romeo 146 1.6 TS '98 - EX ; Alfa Romeo 156 1.9 JTD '00 ; Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD 16v '03 - ex ; Alfa Romeo 166 2.4 20v '04 Alfa Romeo 159 SW 2.4 20v '07

                                Comment

                                Working...
                                X